Shop Mobile More Submit  Join Login
CORMini_Daikujo flirt 4 by DarkBullet777 CORMini_Daikujo flirt 4 by DarkBullet777
WHEEE okay this time we have :iconniggytomato:s characters as our victims 83 :dance: i hope you guys enjoy this one x3 i like panel 2 :giggle: okie back to other random stuff


Characters(c) *niggytomato
art/idea/Daikujo (c) me
Add a Comment:
 
:icongodonatello:
GoDonatello Featured By Owner Nov 17, 2007
awww so cute O////////O*tackles*
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 17, 2007  Hobbyist Digital Artist
:giggle: 83 glad you likey~<3 :glomp:
Reply
:iconacidicabsinthe:
AcidicAbsinthe Featured By Owner Nov 11, 2007  Hobbyist General Artist
OMG!!!! SO FUNNY!!!!!....ME NEXT ME NEXT *bricked*
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 11, 2007  Hobbyist Digital Artist
lmao alright XD; you better start trying to get on more often then D=
Reply
:iconacidicabsinthe:
AcidicAbsinthe Featured By Owner Nov 11, 2007  Hobbyist General Artist
OK~!
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 11, 2007  Hobbyist Digital Artist
83 yeays
Reply
:iconacidicabsinthe:
AcidicAbsinthe Featured By Owner Nov 15, 2007  Hobbyist General Artist
X3
Reply
:iconflynfreako:
flynfreako Featured By Owner Nov 10, 2007
lol poor chase :giggle:
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 10, 2007  Hobbyist Digital Artist
:rofl: it coulda been worse XD;
Reply
:iconandromoda:
andromoda Featured By Owner Nov 6, 2007
lol i like the last panel :giggle:
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
:giggle: thankyu 83
Reply
:iconandromoda:
andromoda Featured By Owner Nov 7, 2007
youre welcome :D
Reply
:iconmayuka-chan247:
mayuka-chan247 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Artist
:w00t!:

FUNNIES~!!!!!!! :XD:
:rofl:
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
lol glad you likies 83
Reply
:iconmayuka-chan247:
mayuka-chan247 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Artist
ur welcome-ness
^// 0 //^
Reply
:iconnostalgicroxas:
NostalgicRoxas Featured By Owner Nov 6, 2007   Writer
Don't forget me! XD

Aw poor Chase lol
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
lol dont worry your on the to do list =3
i may TRY gettin it done today when i go to school. cuz i also wanted to get :icontatsudraco:s done today x3 i know my way up n down his characters so yeah xD
Reply
:iconnostalgicroxas:
NostalgicRoxas Featured By Owner Nov 6, 2007   Writer
lmao XD ok ^^
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
x3
Reply
:iconniggytomato:
niggytomato Featured By Owner Nov 5, 2007
OMG
OMGOMGOMGOMGOMGOMG

The first two are mah faves- Rain-chan's just like "WTF?" and Rojoh's soooooo cute!!!! *lovelovelove*

One day, one day... Chief will prevail. XD
>> <<
Reply
:iconniggytomato:
niggytomato Featured By Owner Nov 5, 2007
(P.S. You got their characterisations (especially their postures) PERFECT!) =3=
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
:evillaugh: i gun towards getting personalities and whatnot right when i draw other peoples characters. =3 thus the reason i asked em earlier on. x3 and yeah lol
the one with Rain chankunmon is my very fav, and i had fun writing down what Rojoh was rambling xD; its just all this stupid stuff.... :giggle:
and yes. Chief may one day win, unfortunately for him, Daikujo is an expert ninja so he's great at escaping xD thus the reason he got away at the end...
:giggle: now a question =3 is chief the kinda guy who would chase Daikujo down afterwords? (this shall effect a later mini comic that i have planned)
Reply
:iconniggytomato:
niggytomato Featured By Owner Nov 6, 2007
is chief the kinda guy who would chase Daikujo down afterwords?

To the grave. Definitely.

LOL
This mini-comic is absolute AWESOMESAUCE though XD
(I tried to read everything Rojoh's saying, and aww... That's so cute X3 )
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
lol want me to try and sum it up for you?

(and excellence on the chasing down part XD :evillaugh: would it be more of a "ilu" chase or a "i'mma kill you" chase?)
Reply
:iconniggytomato:
niggytomato Featured By Owner Nov 6, 2007
Naw, let it be a surprise! =3=

(It'd be a sort of "I'mma raep you AND kill you" chase.)
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
i meant sum up what Rojoh was saying to Daikujo. xD;
and yes that will work great for my plan :evillaugh:

Dai: :?
Reply
:iconniggytomato:
niggytomato Featured By Owner Nov 7, 2007
Naw, I get the jist ^^
Reply
(1 Reply)
:iconmiracleangel:
miracleangel Featured By Owner Nov 5, 2007  Hobbyist Traditional Artist
LMAO these are too funi :3
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
x3 glad you think so~ :evillaugh:
Reply
:iconmiracleangel:
miracleangel Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Traditional Artist
lol NP :giggle:
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
:glomp:
Reply
:iconmitsusei:
mitsusei Featured By Owner Nov 5, 2007
:D LOL

He got hurt again <3
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
lol yes >3 yes he did :rofl: luckily for him he cannot die xD
Reply
:iconmitsusei:
mitsusei Featured By Owner Nov 6, 2007
<3

Mmmm. Kinky.
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
lol xD; i'm sure. :rofl:

Dai: kinky eh? o.o....... *imagines those gorey hentais* wow.... >_O thats kinda awkward...
Reply
:iconbyakuya-luver:
byakuya-luver Featured By Owner Nov 5, 2007
LOL so cute and funny! I love Daikujo:XD:
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
lol thankies! i love him too!
Reply
:iconumbri-girl:
Umbri-girl Featured By Owner Nov 5, 2007
heh funny
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
thanks x3
Reply
:iconvieve-kethrun:
Vieve-Kethrun Featured By Owner Nov 5, 2007  Hobbyist Traditional Artist
:rofl: I do love these . . .
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
:giggle: :dance: YAY i'm glad you like them x3
Reply
:iconkikirini:
Kikirini Featured By Owner Nov 5, 2007  Hobbyist Digital Artist
:rofl: Second panel is AWESOME.
Reply
:icondarkbullet777:
DarkBullet777 Featured By Owner Nov 5, 2007  Hobbyist Digital Artist
:evillaugh: thats the one i wanted to send you to show you the cuteness x3 :giggle:
and thanks 83
Reply
:iconkikirini:
Kikirini Featured By Owner Nov 5, 2007  Hobbyist Digital Artist
Oh, I see...XD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 500 × 3000




Details

Submitted on
November 5, 2007
Image Size
309 KB
Resolution
500×3000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
761 (1 today)
Favourites
12 (who?)
Comments
45
Downloads
9
×